Ofte stillede spørgsmål - Basic

Hvor ofte kan jeg få rabat?

Du kan benytte dit abonnement lige så tit du vil og på køb op til 150 kr. pr. gang.

 

Kan jeg kombinere mit abonnement med restaurantens øvrige tilbud?

Du får altid din SunsetPLUS rabat på hele menukortet. Rabatten kan ikke kombineres med øvrige tilbud og rabatter, men vi sørger selvfølgelig altid for, at du får den størst mulige rabat.

 

Kan jeg bruge mit SunsetPLUS abonnement i alle Sunset Boulevard restauranter?

Du kan bruge dit SunsetPLUS abonnement i alle Sunset Boulevard restauranter, på nær hos Lalandia Rødby og Færøerne.

 

Kan jeg bestille min mad ved kassen i restauranten?

Som abonnent skal du bestille din mad på din mobil, så springer du også køen ved kassen over. Det er ikke muligt at bestille din mad med SunsetPLUS rabat ved kassen i vores restauranter.

 

Kan jeg bruge mit abonnement i drive-in?

Du kan kun hente din mad inde i vores restaurant. Ønsker du din mad som take away kan du vælge det under bestilling til afhentning i restauranten eller ude på p-pladsen, så sørger vi for at det er pakket og klar til dig.

 

Hvornår opkræver I mit abonnementsgebyr?
Vi opkræver dit abonnementsgebyr én gang om måneden. Du kan se hvornår du bliver opkrævet næste gang via medlemsuniverset.

 

Hvordan afmelder jeg mig igen?

Du kan til enhver tid opsige dit abonnement. Ved opsigelse skal dit abonnement afmeldes senest 24 timer inden næste opkrævning.

 

Hvordan kommer jeg i kontakt med Jer?

Fik du ikke svar på dit spørgsmål, må du selvfølgelig gerne kontakte os på mail: sunsetplus@sunset-boulevard.dk eller telefon (i tidsrummet 12-15): 75 45 32 66