Handelsbetingelser

E-handelsbetingelser for sunset-boulevard.dk

Gældende fra 01.10.2014.

 

Oversigt

1. Indledning
2. Bestilling og afhentning
3. Priser og betaling
4. Klager, fortrydelsesret og reklamation
5. Smiley rapporter
6. Personoplysninger og cookies
7. Lovvalg
8. Forbehold

 

1.    Indledning

Disse e-handelsbetingelser gælder for alle køb foretaget på hjemmesiden sunset-boulevard.dk, som ejes og drives af Danske Koncept Restauranter A/S, CVR-nr. 30241509, Kongensgade 33 2, 6700 Esbjerg.

Hvis det er første gang du handler på sunset-boulevard.dk, anbefaler vi, at du læser disse e-handelsbetingelser grundigt igennem.

 

2.    Bestilling og afhentning

Du kan afgive bestillinger online 24 timer i døgnet. Vi forbereder din bestilling, så den er færdig til afhentning i den restaurant, og på det tidspunkt, som du har valgt.

Når du har afgivet bestillingen, og restauranten har modtaget din bestilling, sender vi straks en ordrebekræftelse til dig pr. e-mail og SMS, som indeholder dit ordrenummer. Bemærk, at du selv er ansvarlig for at afhente bestillingen i restauranten, og at du selv skal medbringe ordrenummeret.

Hvis din bestilling ikke er afhentet inden for 1 time efter det aftalte afhentningstidspunkt, forbeholder vi os retten til at kassere maden af hygiejnehensyn.

 

3.    Priser og betaling

Betaling for din bestilling trækkes fra dit betalingskort med det samme.

Den gældende pris er den pris, som på tidspunktet for bestillingen er angivet i den samlede oversigt over ordren, inden du accepterer. Alle opgivne priser er i danske kroner (DKK) inkl. moms (25 %).

Vi accepterer følgende betalingsmidler: Mobile Pay, Dankort / Visa Dankort, MasterCard, Maestro & Visa Electron 

 

4.    Klager, fortrydelsesret og reklamation

Vi hører gerne fra dig, hvis du ikke er fuldt ud tilfreds med din bestilling eller vores service i øvrigt. Hvis du har en klage, kan du sende den til os via e-mail til kontakt@sunset-boulevard.dk. Du er også meget velkommen til at kontakte vores kundeservice på telefon 75 45 32 66.

Hvis du er forbruger, kan du også klage til Ankenævnet for hotel, restaurant og turisme via dette link: www.hrt-ankenaevn.dk, eller til Fødevarestyrelsen via dette link.

Bemærk, at der ikke er fortrydelsesret for mad og drikkevarer. Købelovens almindelige regler om reklamation i tilfælde af mangelfulde varer, forsinkede varer, eller varer som ikke svarer til beskrivelsen, kan dog finde anvendelse.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse kontakt@sunset-boulevard.dk. 

 

5.    Smiley rapporter

Alle vores restauranter er naturligvis omfattet af Fødevarestyrelsens kontrol-ordning, bedre kendt som smiley-ordningen.

Du kan finde vores smiley rapporter via dette link.

 

6.    Personoplysninger og cookies

Vi indsamler, behandler og lagrer data i overensstemmelse med persondataloven. Hvis du ønsker mere information vedrørende de oplysninger, som vi indsamler, og måden hvorpå de bruges, henvises der til persondatapolitikken, som kan tilgås via dette link.

Hvis du ønsker mere information om vores brug af cookies, henvises der til vores cookiepolitik, som kan tilgås via dette link.

 

7.    Lovvalg

Disse handelsbetingelser, og enhver købsaftale vedrørende køb af varer fra os, er underlagt dansk ret, undtaget danske lovvalgsregler.

 

8.    Forbehold

Vi tager forbehold for tastefejl, udsolgte varer og force majeure, herunder leveringssvigt fra vores leverandører.